Carly Rae Jepsen Sezonu Materyalleri

on 7 Temmuz 2012 Cumartesi

"Hey ay cast met yu, end dis is kreyziiiii baat hiyırs may nambıırrr soo kol mi meybiii"
Yarın tatile gidiyorum ve yaklaşık bir hafta olmayacağım. Yeni sezonun materyallerini paylaşayım dedim.

Paket & paket kapağı yapmak zor geldi kgfhgj. Ondan direkt koyuyorum:








 Üzerine tıklayınca büyürler.Bu arada arkaplanı Blogcu.com'daki arkadaşım Eda'dan,  şablonda kullandığım pngyi ve sunburst'ü de deviantarttan almıştım. Çiçekli brush'ı kendim bi texture'den kesip expandladım. Şeriti de aynı şekilde kendim yaptım.

Teşekkür etmeyi unutmayın :)




4 yorum:

Blog Admini dedi ki...

tenkyu veri maç :D

Meryem dedi ki...

teşekkür ettim bi kaç tanesini aldım ^^

GraqhicColor♥ dedi ki...

Ben de aldım valla teşekkürler

pinkgrapship dedi ki...

teşekkürler :)

Yorum Gönder